قوانین ارسال سفارش

کلیه سفارش های ثبت شده توسط کاربران در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات توسط گالری تخت جمشید مورد پردازش و به مقصد اصلی ارسال می نمایند.

سامانه تاپین(سامانه پستی تحت قرارداد با گالری تخت جمشید) تنها به عنوان پیشخوان مجازی واسط کاربر و شرکت های حمل بوده و هرگونه تاخیر در قبول، جمع آوری، رهسپاری و توزیع بر عهده شرکت حمل کننده می باشد و می تواند به کمک کاربران آمده و درصورت بروز تاخیر و خسارت از حقوق مشتری دفاع و نسبت به اخذ غرامت تاخیر، مفقودی، خسارت درچارچوب قوانین و مقررات پستی اقدام و به حساب به مشتریان و کاربران واریز نماید(همچنین تعیین چگونگی ارسال سفارش بر عهده گالری تخت جمشید می باشد و فروشگاه بهترین باربری و سریعترین را برای شما انتخاب کند)

گارانتی: محصولات دارای یک هفته گارانتی می باشند. شکستن، دررفتگی زیپ و پارگی که توسط مشتری رخ داده است شامل گارانتی نمی شود.

گارانتی لوازم دکوراسیون: کالا در محل تحویل قابل استرداد می باشد و جز گارانتی محسوب می شود. بعد از تحویل و تایید مشتری فروشگاه تخت جمشید هیچ گونه مسئولیتی در برابر کالا بر عهده نخواهد داشت. در صورت تعمیر اجرت تعمیر و هزینه باربری از مشتری گرفته خواهد شد.

تبصره: گارانتی کالای موجود در سایت طبق قوانین گفته شده است ولی کالای سفارشی برای دکوراسیون توسط مشتری شامل گارانتی می باشد.

قوانین ارسالی برای دکوراسیون: با اسنپ بار در تهران و شهرستان انجام می شود، در صورت تمایل به صورت حضوری انجام می شود.

در صورت کنسل شدن فاکتور خرید از طرف مشتری طبق قوانین ده درصد از مبلغ کل پرداختی کسر می گردد.